tour

تور لحظه آخری

tour

تور لحظه آخری

  • ۰
  • ۰
امروزه با توسعه صنعت گردشگری در نقاط مختلف دنیا اقامتگاه های بسیاری ساخته شده است، اقامتگاه ها به دسته های مختلفی نظیر هتل، هاستل، مسافرخانه، هتل آپارتمان و سوئیت تقسیم می شوند، در میان این موارد هاستل ها بدلیل قیمت مناسب، از محبوبیت بسیاری در بین گردشگران تور لحظه آخری برخوردار هستند.
هاستل های در واقع نوعی اقامتگاه می باشند که تنها برای خوابیدن از آن ها استفاده می شود و این نوع اقامتگاه ها نیز انواع مختلفی دارند، لازم به ذکر است که هاستل ها بجز قیمت مناسب دارای مزایا دیگری نسبت به هتل ها می باشند، در این مقاله قصد داریم به بررسی مزیت های هاستل نسبت به هتل بپردازیم.

مزیت های هاستل نسبت به هتل
امروزه هاستل ها ویژگی های بسیاری دارند که سبب شده است نظر افراد بسیاری به آن ها جلب شود و افراد را از اقامت در هتل های ارزان قیمت منصرف کند، در این بخش به بررسی هر یک از نکات مثبت هاستل ها نسب به سایر اقامتگاه ها خواهیم پرداخت.
قیمت: همانطور که در ابتدای متن به آن اشاره شد قیمت مناسب اقامت در هاستل ها از اصلی ترین دلاین محبوبیت این نوع اقامتگاه در بین گردشگران به حساب می آید، هاستل ها در کنار قیمت ارزانی که دارند خدمات بهتر و مناسب تری نسبت به هتل های پایین رده ارئه می دهند، همچنین فضای داخلی آن ها تمیز تر از این دسته هتل ها می باشد.
معمولا جهانگرد ها که به بازدید از نقاط مختلف می روند از هاستل جهت اقامت در مقصد مورد نظرشان استفاده می کنند، زیرا در کنار قیمت ارزان، جای خوابی مناسب و تمیز دریافت می کنند و در طول روز می توانند با خیال راحت به بازدید از جاذبه های گردشگری بروند.
سفرهای گروهی: تا به حال با 20 نفر از دوستانتان به سفر گروهی رفته اید؟ کمتر هتلی را می توان یافت که یک اتاق مخصوص 20 و یا حتی 10 نفر داشته باشد، ظرفیت اتاق های هتل معمولا بین 1 تا 6 نفر می باشد و نمی توانید شب را در کنار دوستانتان بگذرانید. 
  • ۹۸/۰۳/۲۸
  • ایمان نعمتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی